Skoči do osrednje vsebine

Gorovje: Kamniško-Savinjske Alpe

Širina/dolžina: 46,2832°N / 14,46567°E

Nadmorska višina: 748 m

Izhodišče: Adergas (424 m)

Višinska razlika: 324 m

Čas hoje: 1 ura

Zahtevnost: lahka označena pot

Najprimernejši čas pohoda: primerno v vseh letnih časih

Priporočamo: planinska ali športna obutev in palice

Stefanja Gora

Štefanja Gora

Opis: Štefanja gora, na kateri stoji cerkev svetega Štefana, se nahaja nad Cerkljami na Gorenjskem. Le nekaj 10 m pod vrhom se nahaja izletniška kmetija Pr' Mežnarju, kjer vam postrežejo z domačo hrano.

Dostop do izhodišča: Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Vodice ali Brnik, lahko pa tudi Kranj - vzhod in cesti naprej sledimo v smeri Cerkelj na Gorenjskem. V Cerkljah nadaljujemo po glavni cesti (smer Trata - Adergas), v krožišču nas usmerijo oznake za Adergas. Naprej se peljemo po nekoliko ožji cesti, ki ji sledimo do velikega parkirišča pred bivšim samostanom v Adergasu.

Opis poti: S parkirišča nadaljujemo po asfaltirani cesti, ki se nadaljuje po levi strani obzidja nekdanjega samostana. Omenjeni cesti sledimo do prvega levega ovinka, kjer nas oznake za Štefanjo goro usmerijo desno na peš pot. Po nekaj 10 korakih nadaljnje hoje markirana pot zavije v levo in se prične strmeje vzpenjati. Že kmalu strmina popusti in z leve se nam priključi pot od vodnega zajetja. Nadaljujemo rahlo desno mimo manjšega znamenja po zložni poti, ki se nadaljuje po in ob kolovozu, le ta je še nekaj dni po dežju običajno precej blaten. Nekoliko naprej se nam z leve strani priključi še pot iz Velesovega, mi pa še naprej nadaljujemo po širokem in zložnem kolovozu. Lahkotna pot nas nato pripelje do označenega razpotja, ob katerem se nahaja manjša kapelica.

Nadaljujemo desno v smeri "klopce" (levo "šterne") po kolovozu, ki se postopoma prične zmerno vzpenjati. Višje nas pot pripelje do treh zaporednih klopi (klopce), od katerih se nam odpre lep razgled na Gorenjsko. Kolovoz nato preide v gozd, se spremeni v dokaj strmo peš pot, ki pa se že hitro položi in nas iz gozda pripelje na obsežno travnato pobočje, preko katerega se v nekaj minutah sprehodimo do asfaltne in nato še do izletniške kmetije Pr Mežnarju.

Od kmetije nadaljujemo po eni od dveh poti, ki se vzpneta čez deloma strmo travnato pobočje. Po dobrih 5 minutah nadaljnje hoje stopimo na Štefanjo goro, na vrhu katere stoji cerkev sv. Štefana.

Vir: hribi.net

Izdelava spletne trgovine
Idejna zasnova in oblikovanje spletne strani: Agencija Forward, Google Partner
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih